TugbaKuzey Merhaba kızlaaarr oğlum 6 aylık 5. Ayda ek gıdaya başladık o zamandan beri gündüzleri mama içmiyor sizce normal mı yada ne yapmam gerek lütfen yardımcı olun
MervEslinArden TugbaKuzey tam benim kızı anlattın ne zaman ki başladık ek gıdalara kaşık mamalarına devam sütünü içmez oldu çocuğum gece içiyo sadece
limonlukarpuzzz TugbaKuzey bizdede aynisi oldu farkli bir mama deneyeyim diye kucuk bi paket mama almistkm onu iciyor severek onunla devam ediyoruz mamanizi degistirin bi isterseniz.
SeliminannesiSeliminannesi09 TugbaKuzey kaç öğün ek gıda veriyorsun canım benim bebeğim de 6 aylik olfu da kaç öğün vercem bilmiyorum
hypatia TugbaKuzey ek gıdayı fazla veriyorsunuzdur. Bu aylarda ek gıda doymak için değil tatmak içindir
TugbaKuzey MervEslinArden sen nasıl yapıyorsun ben yarın uykularında vermeye karar verdim bide öyle denicem
MervEslinArden TugbaKuzey gece şükür içiyor gündüzde anca uykuya yatırırken içerse zorluyorum çabalıyorum deniyorum 🤦♀️ 2 gündür gece dışında içmem Allah içmem diretti telinde oynatıyor
aysengul1 Fazla yediriyo olabilir misiniz ek gıdayı ben sabah yoğurt yada yarım yumurta sarısı veriyorum öğleden sonra bazen irmikli muhallebi Akşamda çorba yada püre fazl vermiyorum esksi emdiği giib emiyo aynı
TugbaKuzey aysengul1 meyva püresi yerine yoğurt bazen öyle fazla da vermiyorum bence ama katiyen mama içmiyor cocuk
TugbaKuzey Ben sabah 9 gibi bebe biskuvi lor öğlen 2 gibi meyva rendesi akşam 6 gibisebze püresi veriyorum
hypatia SeliminannesiSeliminannesi09 ek gıda bu aylarda öğün olarak verilmez. Ara öğünlerde tadım şeklimde yapabilirsiniz