Asl90 ben çok heycanlandım en başları hatırlıyorum doğumu yaptıktan sonrası bende kesik kesik hatırlıyorum sakinleştirici yaptılar bebeği gördüm. Ondan sonra daha fazla ağlamaya başlayınca doktor sağolsun biraz uyuttu Doktorum gitmişti başka masada ayılmak için bekletiyolardı beni🙂