Mom030 Hanımlar bebeğimin inek sütü alerjisi var. Evolvia denedik ama çok gaz birikmesi ve sancı yaptı bebeğimde. Bildiğiniz kullandığınız en iyi alerji maması hangisi acaba ?
Agg0207 hulya21 her uyudugunda besliyordum kızımı ben zaten alerjik mamayı genelde bebekler utanıkken içmezler tat olarak çok kötü ama uyanıkkende bazen içiyordu kızım 15 aylık olana kadar kullandk bidaha alerjisi geçti zaten