Bize Sudocrem ve trosdy yi doktorumuz karistir sur dedi ve bebisimin poposu ole boyle degildi gorseniz inanmazsiniz bi anda oldu cok sasirdim asla gecmez cani cok yaniyor diyordum :( 1 hafta olmadan gecti yalniz direkt islak mendil kullanmadim islak mendili kaynamis ilik suya batirip suyunu sıktım oyle temizledim oncesine ve mutlaka iyice kuruttumda surdum kremleri karistirip elinizde varsa sudocrem iyi gelmedi dediniz sanirim trosdy alip karistirim kullanin lutfen iyi gelecek diyorum ya bizimki oyle boyle degil de cok fenaydi cok yavrum insAllah sizede hemencik iyi gelsinn🙏🙏🙏