Pembe_panjur merhaba 18 aylık kızım 2 ay önce covid pozitif oldu eşimden geçti sonra da bana bulaştı endişelenmeyin bebeklerde bir etki vs olmuyor sadece bir gece ateşi 37,5 olmustu eşim de evde temaslı olarak karantinadaydı ateşin oldugu sabah eşimin ağrısı oldu filyasyon çagırdı eve test yapıldı bnde o gün kızımı aylık kontrole götürmüştüm test yaptırdım ertesi sabah bi baktık ikisi de pozitif ama kızımda başka bir belirti olmadı geçmiş olsun size de