Fatma005
Kızlar bebeğim 5 gün önce öksürük ve burun tıkanıklığı ile çocuk doktoruna götürdüm 2 ilaç yazdı biri 3 diğeri 5 günlük kullandım hırıltısı biraz hafifledi gibi ama yine de var . Ve günde 6-7 kez az da olsa kaka yapıyor genelde 1 kez anca yapardı acaba ilaçlardan mı anlamadım. Ne yapmalıyım sizce