erhaba anneler oğlum 3 aylık .bugün emzirirken fark ettim ki alt diş etinde sol tarafta azı dişinin cıkması gereken yerde minik beyaz bir sertlik var.henüz hiç dişi cıkmadı fakat sürekli dişlerini kaşıyor salya akıtıyor ve huysuzlastı.bu durumu yeni fark ettim.sivilce gibi değil sert biraz sanki minik bi pirinç gibi.Bu durumu yaşayan ya da bir fikri olan var mı ?