Minigimmm_01 Hanımlar spiral taktırdım 3 hafta önce iki gündür pembemsi akıntı geliyo sanki adetin başlangıcı gibi ama kanama yok bu durumda namaz kılmalı mıyım
limonlukarpuzzz Minigimmm_01 kilinir canim ozure giriyor. Adette 10 gun surerde hala akinti seklinde az az gelirse oda özüre giriyor kilinabilir.
Deletedmom390 Minigimmm_01 adet olduğun günden itibaren 15 gün kılamazsın adet sayiliyor 16 gün kanaman olsa dahi kılman lazım cünkü özür sayılıyor canm insaAllah anlatabilmişimdir
Minigimmm_01 Deletedmom9 internetten baktım kılınır diyo yatsıyı sabahı kılmadım içime sinmedi bugün de farzlarını kıldım sadece
Deletedmom9 Minigimmm_01 Şöyle anlatayım burda adet gününüz önemli en son ne zaman adet oldunuz? 15 günlük bir süre var çünkü buna bağlıysa kılınır.
Minigimmm_01 Deletedmom390 şöyle anlatayım 6 kasımda adet oldum 3.gün spiral taktırdım ondan dolayı adetim uzun sürdü şimdi 7gün var adetime iki gündür pembemsi akıntı var yani normal akıntı değil artık spiralden dolayı ama ne bileyim bilemedim nasıl yapsam