Mom981 Kızlar kistle ilgili post açıyorum ama pek yardımcı olan olmuyor ,gebelikte kist oluşup daha sonra büyüdüğünü öğrenen var mı? Mesela gebelikte 2 cm kadardı şuan 6 cm olmuş. Basit kist dedi doktor . Böyle bi durum yaşayan varsa bi geri dönüş yapsın lütfen 🙏🏻
aslimila Benim daha önce öyle bir sorunum olmamasına rağmen doktorum sezeryan sırasında farkedip iki tane miyom çıkardı.. Gebelik sırasında olabiliyormuş hormonlardan dolayı.
Mom981 minikkizim genelde öyle oluyormuş ama Benim hamileyken olmustu . Ve büyümüş 🙄 ben jinekolojik muayeneden bile korkuyorum ne yapcam bilmiyorum 🤷🏻♀️