Selkam Merhaba hanımlar bebeğim bugün tam 6. Ayı doldurdu ek gıdaya başlayacağım fakat ne yapacağım nasıl yapacağım hiç bir fikrim yok. Sizler nasıl başladınız ilk başta günde bir öğün mü vermem lazım. Yardımcı olur musunuz
Hll20 Selkam canm buradaki tarif listesinde görselli anlatm var oraya bi bak. Onun dsnda ben yogurtla basladm. 3 gün kuralna uyarak. Böylelikle alerji yapip yapmadgni daha iyi gözlemliyorsun.
duyguluu Selkam ikk başta havuç patates kabak la başka canım ben öyle başlamıştım ☺ 1 günde bi öğün tek hasla pure olarak ver benim kızım 7 aylık olcak 5 gün sonra sonra meyve yoğurt gidersin doktorum bana öyle dedi yaptım şimdi devam ediyoruz öğün kahvaltı çorba muhallebi diye