yavrusununannesii Bebisannesi bence hiç cc ye bakma ilk bi 150 cc yap içiyorsa 180 onuda içiyorsa artır içtiği kadar
mihrosum mihrosum canım aslında Dr 2 kere verin 1 yasında komple bırakıcaz ndedı ama mumkun degıl. Gunduz 1 kere. Aksam yatarken bazen. Ama gece 2 kere kesin. Gece mama ıcmezse geri yatmıyor
Bebisannesi Fazla içemiyor her kalktığında ya 60 cc ya 90 cc iştahsız ek gıda da veriyorum pek yiyip içen bi bebek değil