Deletedmom9 YigtnAnnesi Emmeden sonra huzursuzluk varsa, çişi kakası ve kontrol de kilo alımı yavaşsa yetmiyordur.
Hohomoromu YigtnAnnesi bebeğin yeteri kadar kakasını ciisni yapıyorsa yetiyordur doymayan bebek ağlar zaten uyumaz uzun uzun
YigtnAnnesi Deletedmom9 daha yeni ebeye götürdüm de aşısı vardi 9.ayda 11.300 kilosu iyimi sizce kilosu gayet güzel dedi
YigtnAnnesi Deletedmom9 emmeden sonra huzursuz oluyor arada ama yemek fekan yerince neşesi yeerine geliyor
Deletedmom9 YigtnAnnesi Bebeğiniz büyükmüş maşallah ben yenidoğan olarak baktım olaya. Kilosu gayet güzel sağım yaparak ne kadar olduğunu anlarsınız zaten varsa makineniz sağın ne kadar çıkıyor. Ama kilo alımına bakılırsa ek gıda dışında anne sütü de yarıyor gibi.
YigtnAnnesi Deletedmom9 ek gıda fazla vermiyorum , ama kilosu iyi olmasaydı ebe derdi demi sütun yetmiyor diye ne biliim ya yeemk yiyince mutlu oluyor emzirdim mesela bazen huzursuz bazen huzurlu belli olmuyor
Deletedmom9 YigtnAnnesi Zaten eskisi gibi süt olmayabilir yada verimli olmayabilir siz yine olabildiğince anne sütü verin.
YigtnAnnesi Hohomoromu 2 saat sonra uyanıyor gece kakasida kabız oluyor galiba dört gün sonra bir yapiyor Allah versin çok
Deletedmom9 YigtnAnnesi Ne kadar çıkıyor ona bakın sonra 9 aylık bebek için ne kadar anne sütü yeterli ona da bakın.