aysetunckilicfirat Emzirirken kullanılıyor. Ben de 4 ay önce sezaryen doğum yaptım, yeni başladım kullanmaya doktorumun önerisiyle. Reçeteli ilaç değil direkt gidip alabilirsiniz ancak kullanmaya başlamadan önce bir kan tahlili yaptırıp hamile olmadığınızdan emin olmanız gerekir.
ikikizannesi MirAlimm icerdigi hormonlar sebebiyle anne sutunu azLtir teyzem dgum dr. bna kullanma demisti icerigini cok bilmiyorum yalniz progestrn icerenler kullaniliyormus sanirim
ikikizannesi MirAlimm ilac kullanmiyprum buyuk kizima spral varken hamile kaldim kaymis sanirim esim korunuyor prezervtif ile suan en guvenli o geliyor
LKNR ikikizannesi spiralin kaydıgınız anlamadınız mı. Kanama falan olmadımı?birde sğiralle hamile kalınca cıkartıyorlar mı spirali?
ikikizannesi LKNR ilk ay 15 gun adet oldum gittim normal duzelir dendi 2. ay 20 gun adet oldum dr. gittim hamile kalmisim hemen cikardi progstrn verdi dusuk riski icin hic anlamadim bn ilk kez taktirdgim icin kaydgini fln q