Rahat 2 aylıkken başladı bizde de. Uyurken emerse emer uyanıkken zorla ayakta fön Makinesi sesiyle hoplaya zıplaya. Nadiren istekli tutar memeyi. Ne zamana kadar sürer bilmiyorum ama ben de çok yoruldum, 4 aylık olacagız. Mama içse bu kadar umursamam açıkçası yıpranmaktan daha iyi bence ama bizimki mama da içmiyor 🤦🏻♀️