10082020 Sezeryan doğumdan sonra 3. Ayımda adet oldum ancak şimdi 4. Ayım yine olmadım normal mi hemen düzene girmez mi?
denizsn 10082020 benimde 3,5 ay oldu hala olmadım 1,5 aylıkken silince gelen bir leke oldu tek seferlik bir daha da gelen giden olmadı 😶
Caglaed 10082020 ben de 3 aya doğru oldum suan kuzum 4 ay 20 günlük 3 . Adetim bitti bugün kişiden kişiye değişiyor sanırım