Esraugur2310 Kızlar bebeğim 22 ekim de doğdu. 40ını hesaplarken doğduğu günü sayıyor muyuz yoksa saymıyor muyuz? Sağlık ocağı saymıyor ama çocuk doktorumuz sayıyor. Kafam karıştı iyice 🤔
eceunverkanra Esraugur2310 Ben 20 ekim’de dogum yaptim yarin tam 40 gunluk olacak. Sizin 40ınızda Salı gunu doluyor. Dogdugu gun sayilmiyor tam bi 24 saati gecirmesi lazim 1 saymak icin.
ikibidikinannesi Esraugur2310 Ekim ayı 31 çektiği için aralığın birinde tam 40 günlük oluyo şöyle açıklayayım mesela Nisan 4 de doğan çocuk mayıs 4 de 30 günlük mayıs 14 de 40 günlük oluyo ama mayıs 4 de doğan çocuk haziran 3 de 30 günlük haziran 13 de 40 günlük oluyo yani ayın 30 ya da 31 çekmesi günü değiştiriyor
Esraugur2310 canimoglum_2020 Bende öyle hesapladım ama sağlık ocağında ki ebe resmen beni tersledi bu konuda sinir oldum 😑