Derya2244 kendini korkutma canım. Benim de 2.Sezeryeni mi oldum 4 buçuk ay oldu. Bende 2. Ayda mi 3 de mi o kadar çok belim ağrıyordu ki anlatamam ve özellikle adetlerim o kadar zor sancılı ve cok kanlı oluyurdu ki sanki doğum sancısı çekiyorum bu acının tarifi yoktu inan ki. Ama aylar geçtikçe hafifleyip azaldı şükür bel ağrımda bitti özellikle kuyruk sokumu zaten bel dedigim kuyruk sokumu sanki ordan belim yere düşecek gibiydi