Gamzeli03 ben çok doktora gittim kuzum hepsi farklı söyledi. Bu en son gittiğim doçent fizik tedavi doktoru . O da sadece parol iç birde kas gevşetici krem sür dedi. Röntgen sonuçlarım vardı sadece röntgene Bakarak senin ciddi bir sıkıntın yok ama yinede emar isteyelim Kuyruk sokumu için dedi. Dün emar çekindim sonuç 1 ay sonra çıkacakmış coronadan dolayı . Kırık falan gözükmüyor şükür. Doğumda zedelenmiş büyük ihtimalle. Sonucumla beraber doktora gidicem . Doktor durumuma bağlı algoloji ( ağrı bölümüne ) yönlendirecek. O bölüm de iğne yapıyor ağrıni uzun süre geçiriyormus öyle söyledi doktor. Hiç oturamicam mı dedim. Endise etmeyin geçici bu dedi. Ama uzun sürer dedi