Merhaba kızlar , 6 aylık oğlum var 20 gün önce sünnet olduk ve hafif hafif ek gıda tadımlarına başladık . Oğlum 3 aydır haftada 1 bazen 10 günde bir kaka yapıyordu doktorumuza söyledim fakat zeytin yağ içir deyip çok üzerinde durmuyor. Her neyse buna üzülürken şimdi sünnetten sonra idrar yapması da azaldı bezleri dolmuyor önceden günde 5-6 bez değişirdik şimdi 3 bez değişiyoruz onda da dolu dolu olmuyor. Şuan eşimle karantinadayız doktora gidemiyoruz ama aklımı bir kaç gündür çok kurcalıyor bu durum . Aç olmadığına eminim neden idrarı azalmış olabilir . Bizim gibi bunu yaşayan oldu mu ? Çok endişe ediyorum 😕