Nazlidk benim bebeğimin sırtında minik kızarıklıklar oluşmuştu 10 günlükken doktorumuza fotosunu attım “hemen getir anne sütü ve mamaya aşarjisi olabilir hiçbirini verme mamayı değiştir golden goat al keçi sütlü” demişti.
Tabi doktordan daha iyi bilemem ama ben Alarji olduğuna pek inanmamıştım ve mama vermeye devam ettim.
hastaneye de gittim bebeğimi kontrol etti doktor “bu Alarji değil vücudu anne karnındaki emdiği sıvının hava ile tepkilemesi hangi mamayı kullanıyorsanız devam edebilirsiniz” dedi 🤦🏻♀️
Ben de golden goat’ı oradan biliyorum içeriğinizin araştırmadım hiç Evolvia NutriPro kullanıyorum ve çok memnunum 🙋🏻♀️
Elbette ki her mama her bebeğe iyi gelecek diye birşey yok benim kuzenim bebeği için 4 mama denedi. Onun bebeğine de bebelac gold iyi geldi 🤦🏻♀️