Tugbakybzc Bebeğim 2 aylık sondalı film çekilmesi gerekiyor. Çekilen vermi sevgili anneler nasıl bir şeydi bebek çok zorlandımı? Nette bebeklerle ilgili bir bilgi bulamadım başına geşen lütfen yazabilirmi? 😢😢canım çok sıkkın güzel anneler🤦♀️
ayazlianne Tugbakybzc biz 1 ay önce çektirdik canım, 5 saat aç kalması gerekiyor. Bizi açlık çok zorladı çünkü bebeğim 2 saat zor dayanıyor 5 saat Mahfoldu. Ama onun dışında can yakan bi işlem değil
Tugbakybzc ayazlianne peki uzun sürüyor mu canım? Bide 5 saat nasıl dayandı nasıl oyaladınız? Benimkide 5 saat kalamaz ki🤔
elizsimay ayazlianne uzun zaman olmuş sonuçaları ne zaman aldınız? Filmi çeken Dr sonuçları hemen söylüyor mu?
ayazlianne Tugbakybzc 15 dk kadar sürüyor canım, gece 3de besledim, 6 buçukta uyandı. 1 buçuk saatte oyaladım oynatmaya çalıştım ama çok huysuzlandı
berat3347_ Bir ay önce çektik Oğlumda böbrek genişlemesi var korkulacak hiçbir şey yok doktor sondayı taktı 5 dakika bile sürmedi sonra filme gönderdi filmde 15 dakika falan sürdü çok şükür oğlum hiç ses etmedi
Aysegulisaa54 berat3347_ böbrek büyymesi kaçtı oğlunuzda filim sonrası nasıl yol izlediniz benım oğlumunda 1 martta var
[silindi] Çok geçmiş olsun hepinize, yakında benim kızıma da takılıp ultrasonda bakılacak. Bu postun açılması iyi olmuş, takipteyim😊
Aysegulisaa54 ayazlianne böbrek boyutlarınız kaçtı acaba filmden sonra nasıl yol izlediniz bizimde 1 martta var
ayazlianne Aysegulisaa54 canım bizde böbrek büyüme yok. 3 kez idrar yolu enfeksiyonu geçirdi. Mesanede bir problem mi var diye çekildi. Çok şükür temiz çıktı. Cuma günü sünnet olacak. İnş sizinde temiz çıkar
berat3347_ Aysegulisaa54 5 milim büyüdü 2 ayda ondan çekildi ama kaçak olmadığından tekrar ultrasondan takip edilecek her ay
Aysegulisaa54 Tugbakybzc neden şüphelendiki böbrekte büyüme yoksa sebebiniz neydi bizde 1 marta çekilcez
berat3347_ Tugbakybzc bizide kaçak var mı yok mu diye çekildi temiz çıktı çok şükür ameliyat falan gerekmediğini söyledi sadece dediğim gibi her ay takip ediliyor
berat3347_ Tugbakybzc şuan için çok şükür herhangi bir şey yok dedi her ay ultrasondan takip ediliyor o kadar
Tugbakybzc Ozgecan3 sorun var idrar yolu enf tekrar edince böbrek reflüsünden şüphelendi dr ondan isteniyor
Birgecan Bizim de böbrek genişlemesi vardı behçet uz da doktor istemişti. Idrar yolu enfeksiyonu geçirmedi, çiş yaparken sorunu yoktu bi sıkıntısı yoktu faha 50 gunluktu orda yaptırmadım. Başka bir doktora gittik o izleyelim 1 ay sonra bi daha bakalım dedi küçülme oldu çok şükür filme de gerek kalmadı. Sizin durumunuz ne
Yucellif Benim iglumdada böbrek büyümesi var hamileyken den bizede sonraki film istediler ven korkuma götürmedim başka bi doktora guturmeyi dusunuyorun
Hyryygt Narkoz vs almadigi icin ac kalmaya gerek yok bizde oyle bisey olmadi sonda takildi bebegi bi aglarken cektiler bi normel.dururken ikininca bobrege kacak olacak mi diye cok uzun suren bi islem degil ama baya radyasyon aliyo gekince yika bebegini su iciyo sa bolbol su icir ve emzir sende yikan bebekle girersen cekime. Sende bol bol su ic.
elizsimay Tugbakybzc uzun zaman olmuş sonuçaları ne zaman aldınız? Filmi çeken Dr sonuçları hemen söylüyor mu?