RoseK oğlum 8 aylık oldugu gün ateşi ilk 24 saat içerisinde 39’a kadar çıktı ve toplam 40 saat ateşi oldu. Çok şükür ateşle beraber gelen iştahsızlık ve huzursuzluk dışında problem yaşamadık. Eşim ve oğlum pozitifken Ben negatiftim, banada bulaşmaması için kendimi sakınmam söylendi ancak bebekle bu nasıl olabilir ki? Maske takmadım, dikkat etmedim ve bana bulaşmadan geçirdik süreci. Eşime virüs miktarını artırmamak için teması minimum tutması konusunda bir uyarı yapışmamıştı. Bizimde hiç aklımıza gelmedi, rutin ev hayatıyla devam ettik karantina sürecinde.
mutlaka sürekli ateşini kontrol edin bebeğinizin. Allah acil şifalar versin, büyük bir sıkıntı aşamadan atlatırsınız inşallah.