Selmakm Kizlar bebegim surekli agliyor.ozellikle aksam olunca aglamaktan mahvoluyor.yok mu bunun bi cozumu?kendimi cok caresiz hissediyorum
Kbraunal Canım merhaba bir aktara gidip durumu anlat ve bitkisel çözüm sağla bence aktarlar rezene faln gibi rahatlatıcı çaylar veriyorlar sen iç sütten geçer biraz rahatlar birde ağlama sebebini anlayabiliyormusun gaz sancısı olablr kaka yapamıyor olabilir
Selmakm Kbraunal hergun rezene iciyorum aslinda.gaz sancisi da degil gibi ama yine de damlasini veriyorum.herhangi bi drgisiklik olmuyo
Dorukannesi Selmakm Allahim yardimci olsun biraz oku canim bildigin dualardan mutlaka okuyorsunda yatirirken falan ılık banyo ettir uyutmadan once bide muzik ac oyle dans et bide sen stresli olmamaya calis