Selam anneler 2,5 aylık kızım var. Her bebekte olan sorunlar bizde de var gazdır, reflüdür vs. Ama bir süredir beni bir korku kapladı durup dururken aklıma hastalık geliyor. Acaba bir şeyi var da ben mi anlamıyorum diye düşünüyorum. Bir şey olacak diye ödüm kopuyor bütün anneler gibi. Ama ben biraz abartıyorum sanırım ve buna bir çözüm bulamıyorum😔