atlasmomy Oglum 5 ay 4 gunluk ustunu cikartirken sorun yok ama giydirmeye gelince tam bir eziyet agliyor yirtiyor kendini her giydirme zamani gelince illallah ediyorun birtekbenim oglummu boyle yoksa bu aylarda normalmi
NesLyy- atlasmomy Benimki de o aylarda iyiydi 1 yaşında şuan kıyamet koparıyor çıkarırkende, giydirirken de 💆🏻♀️
mina00 atlasmomy benımkı 3 aylık dogdugundan berı boyle bazen sakın oynuyor gıyınınce ama cogu zaman oyuncaklarını gosterıb gıydırıyoruz, bıde banyodan cıkınca aglıyor cıkmak ıstemıyor
iki_prens_annesi 8 aylik malisef bizde de var ha bebegimi giydrmekle ugrasmisim ha ahtapotu giydrmekle 😂😂😂 ama eline veriyom bisey ilgisini cekeck ozmn giydirebiliyom
DuyguSentrk atlasmomy 1,5 yaşına geldi hala aynı özellikle banyo yaptırdıktan sonra giyindirmek ölüm resmen belime ağrılar giriyo 😢