Deletedmom_36 Nasil kesebilirim kesen vermi aranizda nasil ilerlemeliyim esim artik vardiyali calisiyor ve bu gece ise gidicek bende bu gece baslamak istiyorum gunduz de esim gelince kayinvalideme gidicem.her konuda bana destek olan esim bu konu da degil😔kizimizi neden aglatalim ki ne var gece 2 kere kalkip emzirsen diyor ama esime kalsa 10 yasina kadar emzirsem sorun degil.emerek uyumayida kesmek istiyorum ama napicagimi bilmiyorum bu arada yazmayi unuttum kizim 17 aylik.
mihrosum Deletedmom_36 canım kızım 1 yasında emzırerek uyutmayı bıraktk ama gece beslenmesi asla kesilmiyor napacam bılmıyorum
Deletedmom_36 Smyr6346 evet esim sadece 2 kere goruyor oysaki gece 6 kere uyandiysa oh bu gece rahat uyudum diyorum😔
Mariposa Mariposa erkeklerin umurunda degil. Bizimki de diyor ki; senin de işine geliyor uyumak! Ben uyumak istediğim için kesmek istiyormuşum
mihrosum Deletedmom_36 her aksam once yıkadım sonra Pijama sını gıydırdım yagladım ısıkları kapattım yatrdıım pis pis pis. Poposuna vurdum. İlk gun yarım saat derken gunler gectı. Sonra pis pisi bıraktım yataga koydum kenardan izledim. Artık kendi kendine uyuyır ama gece kalkıyor yavrum
Smyr6346 Mariposa sabaha kadar uyumadm kıçını kaldrp bakmadı adam. Sabah bi saat baktı geldi benim işim var al çocuğu diyor. Bu çocukları kendimze getirdik sadece
Deletedmom_36 Mariposa tabiki uyumam gerekiyorki mutlu uyaniyim daha verimli daha enerjik daha sabirli bir anne olmaliyim.
Mariposa Deletedmom_36 walla ağlayacak yapcak birsey yok, ben su verdim bi kaç gece sudan sonra da emmek istedi memesiz uyuyamıyor.
Deletedmom414 Deletedmom_36 komşunun oğlu 14 aylık akşam 10 da uyuyor sabah 9 da kalkıyormuş. Ama o mamayla besleniyor. İstersen sorayım yarın ona nasıl kesti gece beslenmesini
brns21 Deletedmom_36 meme vermiyim pispislayim diyorum iyice uyanıyor oturuyor yatakta uyumuyor doktorum sen yaptin oyle demisti su ver yatir demisti biberondada tikandigi icin yapmamistim
Kuroneko 11 aylik ve saat başı aglayarak kalkıyor. Zaten agliyorlar yani aylarca saat basi boyle uyanacagina birkac gün aglar sorunu biter diye düşünüyorum ama icraata geciremedim halen. Uykularini iyi alamadiklari icin gün icinde de huysuzluklari oluyor. En kisa sürede bu alışkanlığı bıraktırmak gerek
Deletedmom_36 Kuroneko evet kesinlikle ne kadar kucuk alistirisan o kadar iyi bence su an kara kara dusunuyorum ben 🤦🏻♀️
limonlucizkek Kuroneko Deletedmom_36 benim kızımda 8 buçuk aylık olacak bende bıraktırmak istiyorum .Bir gece denedim ama çok fazla tepki verdi .Kendimin gayet kararlı olduğu bir gün başlayacağım ins
Mariposa Birisi de uykuda besle dedi, mesela saat 1-3-5 gibi kalk o uyurken emzir, birkaç gün sonra saat 1 de kalkma 3-5 yap sonra sadece 5 o şekilde bırak dedi ama onu yapamadım
Deletedmom_36 Mariposa sanmiyorum ya o da baska birseye alistirmak gibi.yani benim bebegim o duzene alismaz
Mariposa Smyr6346 iyi bari 1 saat bakmış , ben afedersin duşa girmek istiyorum peşimden geliyor , kızla ilgilen aglamasin diyorum , duştan bi çıkıyorum telefonu vermiş eline çocuk video izliyor. Öyle dedem de ilgilenir çocukla
Deletedmom_36 mihrosum benim kizim asla ama asla pis pisla falan kandirilcak bisey degil😔bende her gece yikuyorum ama asla asla deidginiz gibi kabul etmez😔
Smyr6346 Mariposa herkese yardıma koşup eve gelince bana masaj yapar mısın demesi zoruma giden. Hiç bir şeye yardım etmiyor benim yaptığımada laf ediyor. Çok doluyum çok ağladım bugün
Smyr6346 Mariposa herkese yardıma koşup eve gelince bana masaj yapar mısın demesi zoruma giden. Hiç bir şeye yardım etmiyor benim yaptığımada laf ediyor. Çok doluyum çok ağladım bugün
iki_prens_annesi Bn buyugu 18 aylikken kesmk zorundaydım ozmnlar 3 aylik hamilydim gece kalkıyordu bn su veriyodum pispisliyom uyuyodu geri yatmadan once guzel yemek verir yatirirdm sute baslamistik sut icirirdm yatardi ole zorlandk ama basardm yani zamnla basarirsn kolay degl hep emmeye alismis ama yinede dewam et iki yasina az kalmis zaten tamamen kesersn cnm
Deletedmom_36 iki_prens_annesi sute alistiramadim ben hala ya hic daha denemedim hic biberon kullanmadigi icin icemeyebilir sanirim😔hangi sutle basladiniz bisey kattinizmi icine