Berna2828 Derinsmomm Bestlak damlasını kullanıyorum doktor yazmıstı doğumdan sonra şuan 2.şişeye geçtim tavsiye ederim
ikikizannesi Ahmetutkumm birset sormak istiyprum cok sukur sutum var sabah kalktigimda dolu oluyor ancak aksama dgru iyice yumusuyor goguslerim kullansammi diye dusunuyprum bu damla nasil kullaniliyor ne kadar surede bilgi verirmisiniz
ARZU83 ikikizannesi Ben 4 aydır doktor tavsiyesiyle prolac damla kullanıyorum. Etkili oluyor. Günde 3 kere 1 bardak suya 15 damla olarak kullanılıyor.
Ahmetutkumm ikikizannesi gunluk 3 kere 15 damla suyun icerisine damlatilip iciliyor iceriginde bitkisel baya birsey var gunluk 1 kere bile icsen faydasini görüyorsun
Denizefe Derinsmomm humana çayı kullanıyorum faydası çok iyi galactaggo vitamin damla ikisini içiyorum ilk günden beri
Mel-sin Humana kullandım ben de. Faydası çok. İçinde 13 tane bitkinin karışımı var. Rezene de buna dahil. Ama bu damlalar,çaylar fasa fiso. Isırgan otu çayı en etkilisi. Hem daha ucuz hem diğerlerinden daha da etkili. Aktardan alabilirsin. Keşke en başından beri bunu icseymisim
Desagr Bestlak kullanıyorum ama sütün artması için humana stil tea kesinlikle çok etkili tavsiye ederim