rbiakse merhaba. Ben şuan pozitif ve karantinadayım. İlaçları kullanmadım, sadece ilk 5 gün parol içtim ve emzirmeye devam ettim. Bugün 8.gün bebeğim hastalanmadı. Eşim de iyileşti, ilaç kullanmadı. Ben sadece koku ve tat almıyorum. Parol çok iyi geldi bana. Aynı zamanda d ve c vitamini takviye alıyoruz. Bol bol bal yiyoruz.