Merhaba arkadaşlar oğlum 1 yaşına girecek . Bu ay adetim gecikti normalde 28 günde bir olurdum ilk defa 31. Güne geldim . Geri çekilme bir korunma yöntemi değil biliyorum fakat olursa seviniriz gözüyle bakıyorduk . 2 gündür idrar testi yapıyorum negatif çıkıyor. Ama adet de olmuyorum belirtim de yok . Şu an testte çıkmama ihtimali var mıdır . İdrar testinde negatif çıkıp hamile olduğunu öğrenen arkadaşlarım var mı şimdiden teşekkür ederim