Aselzade evet anne sütü veya mama dışında başka şeyler yemeye başlığınca bağırsaklarda farklı olabiliyor tabi bundan dolayıda kakasında renk koku ve katılaşma idrarında hafif koku ve renginin koyulaşması ( daha sarı olması) bunların normal olduğunu bana doktorum öyle söyledi tabi kokuların değişiklik göstermesi önemliymiş idrarda kakada kan gibi şeyler görülürse muhahak doktorra göstermelisin onun dışındakiler normal karşılanıyo