Begum
[bilinmeyen] canım benim kızım da ek gıdaya geçeli 20 gün oluyor çok kabızlık çekti ama ben ilacı son çare düşündüm hep nitekim düzene girdi. Şöyle ki sabah ve akşam bir çay kaşığı organik zeytinyagı verdim bir de ikindi saatinde kuru kayısıyı haşlayıp süzgeçten geçirip eZdim yoğurta karıştırıp yedirdim. Verdiğim hep sebzeye yine zyağı koydum. Bunun yanı sıra da devamlı su verdim suluğunu gösterdim Ne zaman isterse içirdim