Ayazzz biz kızımızı kollarından tuttuğumuzda kalkmaya çalıştığını, alıştırmalar yaptığımızı söyledik. Bunun kasların gücünü gösterdiğini, zararı olmayacağını söyledi. Uzun süreli oturmalardan kaçınmamızdı doktorun söylediği. Tam olarak “öyle 3-5 dakikadan bişey olmaz” dedi🤗