Borasmomy Gokceninannesiiyim tırnak kestiğim yerde değil tam üstünde tırnağımızın çıktığı yerde nasıl oldu inan bir fikrim yok inşallah bir an önce geçer doktorumuza bir sorayım onu da çok sağ olun
Derincanan Borasmomy incir ağacının yapragını kopar onun dibinden sütü çıkar o sütü günde aklına geldikçe dök parmağına çok iyi geliyo kardeşime yapmıştıkk ki onun parmagı kopcaktı nerdeyse bitek o süt iyi geldi aklında bulunsun canım geçmiş olsun 🙏
cankuzularim CanselK kara merhem bende kullanıyorum çok sık çıkar tırnağım bile.cikiyor dusunun acı içinde kıvranırım 3 gün ama obebeklere kullanilmaz emzirenler bile kullanamıyor ben dayanamadıgim için kullanmak zorunda kaldım @Borasmomy
CanselK cankuzularim emzirme zamanında kullanılan bir ilaç, reçetesinde bile emzirme ile ilgili olumsuz bir veri bulunmamaktadır yazıyor. Tabiki içi rahat etsin diye doktoruna sorsun
cankuzularim CanselK Değişik yaş grupları: Çocuklarda kullanımı: Çocuklarda kullanımı ile ilgili yeterli veri mevcut değildir ancak; çocuk cildinin daha hassas olmasından dolayı bu hastalarda daha dikkatli kullanılmalıdır.
CanselK cankuzularim kullanılmamalıdır demiyor, doktora sorması daha mantıklı. Bizden daha biliyordun sonuç olarak o kadar okumuş
Eslembaby-Cennetmomy Borasmomy merhabalar krem ise yaradı mı bugün kızımın baş parmağında ayakta bende fark ettim çok geç olduğu için doktorumuzu arayamadim kıpkırmızı aciyordur kesin ne yapacağım bilmiyorum eşim de işte gececi
Borasmomy Eslembaby-Cennetmomy yeni görüyorum canım evet 3günde iyi olmuştu çok şükür elde çok tutamamıza rağmen