Guner beslenmesi aslında çok düzenliydi hatta hep aynı saat aynı dakika da bile uyanıyordu ben geçen cuma mastit oldum emmediği için sonra mastitten kaynaklı sıtma vs atlattım bende düzgün emziremedim şimdi de düzeni oturtamıyorum emzirmek şuan resmen çile gibi makinem var hatta özel olarak hastane makinesi bile kiralamıştım uykusunun da düzeni yok emmediği için sanıyorum ama ağlamıyor da, gece yatmadan 1 gibi 120 cc mama verdim saat 6 buçuk oldu halen uyanmadı bende 4 buçuk gibi emzireyim biri göğsümü zor emzirdim, bilgiler için teşekkür ederim 💞