ballitursu Mrh 4.ay oldu hatta biraz geçti doğum yapalı(sezeryan ile) ama vücudumdaki ödem tam gitmemiş gibi ?(doktora mutlaka gideceğim )ama sormak istediğim bu olabilen bir durum mu ? Bu kadar sürece ödem atılmaz mı ?
AntikSokrates ballitursu benimde 3 buçuk ay oldu normal doğum yaptım 6.aya kadar normal diye biliyorum ama siz doktora gidin yinede kararınızı etkilemeyeyim