Aryaaaaa Merabalar . Bugün ameliyat sonrası 3.gun ve bende hamileliğin boyunca olmayan ödem bir anda belirdi ayaklarım ve bacaklarım acaip şişti sizden acil tavsiye bekliyorum bu durumu nasil yenebilirim
NaimeYilmaz Aryaaaaa hepimiz olmuşuzdur korkma bi anda geçicek bol bol uzanmalısın bol bolda su ıc başka bişeye gerek yok ayaklanmazsan fazla en kotu 1-2 haftaya gecer hepsı benm 1 haftada duzelmıstı
[silindi] Aryaaaaa uzandığın zaman ayaklarının altına yastık gibi bişey koy hafif havada kalsın ayakların. Ve çok su iç. Sıvı ağırlıklı beslen çorba vs.
Onedroplove Aryaaaaa aynısı bende oldu hamilelikte şişmediğim kadar şiştim ve ne yaparsanız yapın geçmiyor 1 hafta bilemedin 10 gün içinde kendiliğinden geçiyor ben çok korkmuştum Doktorum çok normal değince rahatladım
Narin Hamileliğimde zerre ödemim yoktu doğum sonrası inanılmaz şiştim. 5. Gün ev temizledim dip köşe ertesi günü foss diye söndü resmen şok olmuştum.16. Günüm eski kiloma geri bile döndüm