Nur-Atay Merhaba güzel anneler 🥰 1 aylık bebeğim son 3 gündür emerken sanki tutamamış gibi davranıyor ve ağzındayken ağlamaya başlıyor ve uykuya da zor dalıyor bu durumu yaşayan ve çözüm bulan var ise yardımlarınızı rica ederim 🌺
elmalikurabiye Nur-Atay 40inda bi atak donemi var. O yuzdem olabilir. Gazindan keyfinden eminseniz sabretmekten baska care kalmiyor 🤭
Dilekdmrc Nur-Atay ben emzirdikten sonra gazını hiç çıkaramıyorum, o yüzden sürekli uykuda kıvranıyo gaz damlası işe yarıyo mu