Annelerim bebeğim emziriyorum gazi vardır diye sırtına hafif vurup sıvazlıyorum pırt ediyor bazen bazen etmiyor … 10 15 dk geçiyor altını alim diyorum azıcık yapmış oluyor … tam altını değiştirirken foşşurtttt üstüne başıma sıcıyooor oğlum 🤦♀️🧿😂bide işiyor ben zamanlama yapamıyorum bu nasıl olur emzirdikten ne kadr süre sonra olmalı ? Alt alma ? Birde bütün vücudum kırılıyor agrım çok ben hasta olursam sütümden bebegimede geçer mi ? 😔