Merhaba, 5 buçuk aylık oğlumda yüzünde,kolunda,döşünde kızarmalar oldu ve sürekli döşünü kaşıyor götürmediğim doktor kalmadı özele dahi götürdüm kortizonlu krem verdiler 5 günden fazla kullanma dedi 5 gün kullandım geçti ve tekrar başladı şuanda mustela ile nemlendırıyorum ama pek bi faydası olmadı başına gelen varmı ? varsa lütfen yardımcı olabilirmi ?