Arkadaşlar merhaba 2.5 aylık oğlum var.Sadece anne sütü veriyorum ve emziriyorum. Daha önce emzirirdim hem de pompayla sağardım çok güzel sütüm olurdu. Dünden beri sanki göğsüm yumuşal ve sağdığımda çok az geliyor ana oğlum emiyor o emerken çıkarıp bakıyorum süt olmuş oluyor meme de acaba Sütüm mü azalıyor bez sayısını da takip ediyorum çişini yapıyor çok şükür yardımcı olur musınuz