Bebeğim 5nci ayına, dört gün oluyor yeni girdi. iştahsızlığından delirmek üzereyim. Gece uykuda yaptığım mamanın 160 ccsini içiyor iyi hos ama uyanıkken öğlenleri asla ne bitiriyor ne iştahlı içiyor. Nasıl acikmaz aklım almıyor. Nedeni dis mi yoksa anlamıyorum 🥺