Konya’da yaşıyorm cildiye konusunda ne olduğu önemli bende egzama vardı maalesef ne ozeldekiler ne de devlettekiler işe yaramadı strese bağlı dediler ama ben Siirt’tn bittm sabunu getirttm o ise yaramıştı ama yine de Farabi hastanesndeki Sevim Terzi medova hastenesindeki dilek Peker çok çok övüluyor bı de araştırma Hastanesi’nde ki Orhan külahçı