Asafmomm Valla ben Ocak ayında tüm korona belirtilerini yaşadım o zaman ülkede yoktu bile. Kuru oksuruk,tat ve koku kaybı, ateş,ishal ne ararsan vardı daha bir de hamileydim doktora gittim antibiyotik ve ağrı kesici verdi ama antibiyotik kullanmadım ben doğal yollarla atlattım tam bir ay sürdü. Normalde grip olurum ama bu farklıydı. Mart ayindan beri hiç böyle olmadım yani korona oldum mu olmadım mi bilmiyorum