Melek12 canim benimde persembe gunu testim pozitif cikti. filyasyon ekibi geldi emzirdigimi soyledim asla ilac veremicegini soyledi. ne yapmam gerektigini sordum bol bol mandalina,portakal,limon, c vitamin takviyesi al daha kotu olursan 182 ara dedi. bebegini emzirirken maske tak gogsunu ellerini yika bebegin ustune ince tulbent ort demisti emzirirken. bugun 5. Gunum cok sukur hafif oksuruk disinda birseyim yok. zaten saglik ocagindan aile hekimimiz hergun mesaj atiyo ve durumumuzu kontrol edip raporluyo. insaAllah bir an once sag saglim kurtuluruz bu illetten🤲