kuzeyinannesi12 baklm aldım az once yaptim Ins olur 🤨
Cnr18_4 inşallah merak ederim bana da haber ver ☺️
kuzeyinannesi12 yazarım cnm 🙂
kuzeyinannesi12 yine olmadı benim yoğurt 🙄
Songul_hamza inek sutuyle hazr togurt mayasyle yapyrm cok gzl.oluyor.. sut iyi degilse
Cnr18_4 allah allah neden acaba,sıcaklığı nasıl ayarlıyorsunuz?
kuzeyinannesi12 ya sunmeyine var ates ölçerle ölçtüm temazsiz 45 derece de yaptim
Cnr18_4 45den daha fazla yapmalısınız ben hep 50-52 derece arasında mayalıyorum