Melisasbasi Sadece mama aliyor 2 gündür burun akıntısı öksürüğü vardi bugun baya koyu renk kaka yapti normal mi hasta olduğu icin olabilir mi korktum yaa baya koyuydu bu sefer
Aynaz55 Melisasbasi üşütmüştür . Benim ki de sadece mamayla besleniyor normal de sarı yapıyor ama arada yeşil oluyor. Genelde doktora vs. Gittiğimizde