Ahlemim Evet insan gerçekten ilk duyduğunda şok oluyor korkuyor ama çok şükür geçti gitti sizin de geçecek inşallah ama ilk haftasında olduğu için bebeğiniz çok çok emzirin hem kilo kaybı oluyor ya ilk hafta bebeklerde hem onu çok yaşamayın hem de hastalığı çabuk atlatsın sütünüz az geliyorsa ben ilk hafta ve bir süre galactago diye bir damla kullanmıştım emzirme hemşiresi önermişti günde 4 defa 20 damla 1 bardak suya damlatıp içiyordum. 18 yaş altı için ilaç tedavisi uygulamıyorlarmış bunun için büyük çocuğunuza içerse dokunmazsa kekikli bitki çayı içirebilirsiniz. Bol bol c vitamini içeren şeyler yedirebilirsiniz. Hani ateşleri çıkarsa ishal olurlarsa 112 yi veya ilçe sağlığı arayın, doktorunuz varsa düzenli gittiğiniz gene sorun çocuklar için ne yapabilirim başka diye ya da aile hekiminiz arar hemşireniz arar zaten onlara danışabilirsiniz.