Cihan Lolisim bir de bu hastalık tekrarlamıyor üç gün olup geçip tekrar üç gün sonra olmaz bir kere olur sonra geçer ömrü boyunca bir daha olmaz
Lolisim ManiacsArmy varsa da bilmiyorum. Ben benekler çıkınca telaş yapıp gittim ateş 39 olmuştu ondan sonra ateş olmadı çok dikkat ettim iğne vurunca benekler gidiyor tekrar çıkıyor ve şuanda çıktı
ManiacsArmy Lolisim annesi elinin altında koltukalti ates olcerin muhakkak olsun . Alnından falan hafif hissttiginde hemen ateşini olc takibe al 39 cok yüksek annesi dikkat et lütfen geçmiş olsun
Cihan Lolisim o zaman o 6. Hastalık değildir 6. Hastalık bir kere olur üç gün ateş sürer sonra kırmızı benekler olur bir hafta sonrada geçer bir daha da tekrarlamaz