Balkokulumm Lolisim 5 gün boyunca hiç düşmeyen ateş 40ları gördük 5. Gün vücudunun her yerinde oluşan kırmızı benekler 6. Gün o beneklerin soyulup dökülmesi ve ateşin düşmesi 8.gün tamemen bitiş
Cihan Lolisim eğer doktor 6. Hastalık dediyse korkma gelip geçiyor ilk üç gün yüksek ateş oluyor sonra tüm vücudu Kırmızı leke oluyor bir hafta sonra o da geçiyor
otose_san Lolisim 3 gün yüksek ateş, 4. gün tüm vücudunda çıkan kırmızı benekler ile ateşi düştü, benekler de 3-4 güne kayboldu. ilaca gerek yok kendiliğinden geçiyor. kızım ishal de olmuştu, onun için probiyotik damla önermişti doktor o kadar sadece
Lolisim Deletedmom0099 Balkokulumm Cihan TutuKelesh otose_san Cihan Dilaranne Nrgs ManiacsArmy Fiona Vera1810 Cihan sizde görüntü varmı peki resim yani bebeklerinizn lekeleri ,varsa gonderirmisinz ben ölüyorum meraktan
Cihan TutuKelesh evet doktor kimisi 4 aylık kimisi daha küçük kimisi 2 Yaşında çıkarır demişti ama korkulacak bir hastalık değil sadece bebeğin geçiriyorsa eğer başka bebeklerle bir araya getirme bulaşıcı hastalık çünkü ama bir kere geçirirse bir daha geçirmiyorlarmış
Srht TutuKelesh büyük çocuklar taşır küçük çocuklara etki eder 36 aydan küçük çocuklarda temasla bulaşır. 3. Gün ateş, ateş düştüğünde vücutta kırmızı benekler döküntüler olur.
Elifum Cihan su çiceği gibi falan mı ona benziyor gibi bulalıcılıpı falan ilk defa duydum çok ilginç evlatlarınızı size bağışladınn
Lolisim ManiacsArmy Nrgs Eternity Dilaranne Cihan Fiona Vera1810 Cihan benim bebeğime tam teşhis konulmadı alerji dediler iğne vurulup gönderiyorlar geçiyor ama alerji değil eminim farklı bişey vermedim ek gıdaya bile geçmedik daha şurup verdiler çıkınca iciriyorum geçiyor tekrar çıkıyor
Dilaranne Lolisim 40 derece ateşi dinmedi götürdük antibiyotik ağrı kesici verdiler 4. Gün yavaş yavaş yaralar çıkmaya başladı sonra kafa içi avucu kulak içi ağzı her yerine yayıldı geri kendiliğinden geçti ateşi dışına vuruyo o yüzden demişti doktorumuz 🙋 geçmiş olsun.
Eternity Lolisim Ilk burun akıntısı oldu, 3 gün düşmeyen yüksek ateş 39,2 lerde idi, 3. gün kırmızı döküntü başladı ve geçti
Nrgs Lolisim söylemişler zaten dedikleri gibi önce 3-4 gün kadar yüksek ateş oluyor sonra ateş düşünce vücutta kırmızı döküntüler oluyor onlar da 3-4 gün sonra geçiyor yapabileceğiniz tek şey ateşi kontrol altında tutmaya çalışmak
ManiacsArmy Lolisim bizde tam teşhis konulmadi hep acile gitmiştik çünkü ama burda post actigimda tekrarlayan atesin 6. Hastalık adini burda duydum. Atesimiz 3 gün sürmüştü indi cikti indi cikti bir defa 38 oldu onda da acilde serum verdiler geçti cok şükür 👶 atesini takip edin üstünü inceltin tetikte olun diyebilirim sonrasında beline kadar kırmızı noktalar olmuştu geçti oda cok şükür geçmiş annesii🌺
Fiona Lolisim 4-6 saatte 1 calpol verdik bol sıvı almasına dikkat edin, su çorba vs ve ateş kontrol altında tutun. Ateş 39 u geçmedikçe hastaneye getirmeyin dedi doktorumuz
Cihan Elifum hayır su çiçeği başka hani bebekken yüzünde kırmızı lekeler çıkar ya isilik gibi ona benziyor ama bulaşıcı bir hastalık doktor tehlikeli değil ama başka bebeklerle görüştürme hatta sevin bir daha çıkarmayacak demişti 3 gün ateş oluyor 4. Gün ateş aniden kendi kendine geçiyor ve yerini isilik gibi yapıp bırakıyor o da 1 haftada geçiyor bebeği de rahatsız etmiyor
Vera1810 Lolisim 3 4 gün ateş oldu daha sonra döküntü çene bölgesinde ve popo bölgesinde oldu dr dilinde yaralar olur dedı ama olmadı.
ManiacsArmy Lolisim bende hiç foto cekmemistim ama merak etme annesi sen bebeğinin atesi ile ilgilen yukselmesin dikkat et tetikte ol havlae vs olmasın geçiyor bu kırmızı benekler korkulacak hic bi durum yok öpüyorum geçmiş olsun 🌺🌺
Lolisim https://imgyukle.com/i/TbCFKo https://imgyukle.com/i/TbCtHj https://imgyukle.com/i/TbClk8 bunun gibim8
Dilaranne Lolisim evet eğer basınca sönüyorsa . Öncesinde ateşi varsa her yerinde mevcutsa kaşınma huzursuzluğu yoksa . Ama mutlaka gidilmeli doktora bize calpol verdi sadece ama yine de görsün bence çok çok geçmiş olsun 🌼