Kizlar merhaba benmde bebegim 5.ayida giricek balgamli kaka basladi arada yesil oluyor. Kizariklik dediginiz gbi oldu gbi krem surdum sondu ama yuzunde vsr biraz. Bide ayaklarnda kabuklanma gbi doktorum kaka icin takipleym dedi demir ilacini kestirdi ama korkuyorm bebde acaba sut alerjisimi diye bilemedm acikcasi doktorda pek tatmin etmedi ama hastanelere gitmek imkansiz bu donemde cok artti virus napicagimi bilemedm